surt sa räven

Igår när jag loggade in på min vanliga msn så såg jag att någon rört den! SKOJAR INTE! För en person var blockad och mitt visningsnamn var mitt fullständiga namn, vilket är väldigt konstigt eftersom den mejlen är skriver under "falskidentitet" då jag inte ville att folk skulle sprida den och skicka den till folk som jag inte känner som sedan skulle kunna hitta mig, ja invecklat och töntigt men så är det iaf. Så därför var det väldigt konstigt när jag loggade in, för det står annars alltid LiNA som visningsnamn.

Då ville jag vara säker på att ingen lekte med min msn så jag bytte lösenord och nu kan jag inte logga in alls :( Så nu har jag en ny msn utan vänner (y) MINDRE KUL !

Men men har sökt igen till McD, håller tummarna på de kanske vill ha mig denna ggn? Vem vet? Hoppas kan jag alltid :)

Nu ska jag fortsätta att sura över min ickefungerande msn :(
2010-08-31 @ 19:24:16 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenna

går inge bra för dig va? :( hihi ska vi bli workmates också ;):D <3

2010-08-31 @ 21:00:52
URL: http://jennaosterberg.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback