Jobbajobbajooobba!

Precis som en hejjaklack ropar min hjärna ut hejjarop ut i min kropp!

Vara sjuk? NEJ TACK! Så försöker lura min kropp med att låssas vara frisk så kanske den glömmer att jag har en förkylning, för vill verkligen inte missa gokarten på fredag! Har gjort så fantastisk mkt idag och lärarens krav var att läsa igen om ett häfte på 6 sidor, vilket jag gjort samt svarat på ett antal av de frågor som var med.

Övningskörningen var intressant, tre pass idag - väldigt bra att ha sportiga småsyskon när man vill träna på körning för då har jag publik samt ett bra mål. Förkylningen gjorde dock resan lite ryckig, men tredje ggn gick det riktigt bra :D Bara en lite miss med ett för hårt tryck mot bromsen så att bror min hängde i bältet... Men kan inte vara perfekt heller. Blivit en hel del teoriplugg också. Borde ta tag och boka halkan så är jag verkligen nästan där med körkortet :D känns toppen bra om jag får säga det sj.

Nu ska jag sova för har två blå påsar under ögonen och det är icke charmigt min vän, men kan inte missa fångarna på fortet ! Det måste vara ett av de roligaste svenska programmen som finns? Okej, dansprogrammen är rätt roliga... och så ska det låta... och arthur ! På tal om Arthur tittade jag på ett avsnitt igår, det är ett helt underbart barnprogram specielllt vinjetten till det!

2010-08-25 @ 22:20:22 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback