sleep buddys

De flesta vet vad en KK är? Men jag kan då snabbt konstatera att det inte är något för mig. Nej jag skulle då hellre vilja ha en SK, hemmasnickrad förkortning av mig sj. En SK är en sovkompis, för som de flesta nära vänner vet så sover jag gärna bland folk, gärna i folks famnar därför jag gillar det. Det är tillochmed något av det bästa jag vet, att slippa sova ensam, kanske därför att jag drömmer väldigt mycket mardrömmar men oxå för att det är varmt. Jag har somnat på det mest underliga platser därför att bland folk.

Så just nu önskar jag mig en sovkompis ^^ inget mer än bara sovandet tsm. Kanske en kram eller så men inget nära kk! Förstår någon hur jag tänker...
2010-09-05 @ 00:22:49 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback