Ett himmelrike för den kreativa!

Jag ser mig omrking i min lägenhet och vart jag mig än vänder finns det möjlighet för skapande! Bakom mig hänger just nu två toppenfina gitarrer. Framför mig har jag en ritplatta att koppla till datorn, en symaskin och till höger om mig har jag en ateljé redo att att användas. Och det är bara i mitt allrum! I köket har alla möjliga formar som väntar på att användas till framtida bak. Jag äger en analogkamera från den tiden jag gick en kurs i att framkalla bilder. Jag har en påse fylld med garn som en dag ska bli en tröja. Ja, detta är en kreativverkstad om något! Bara för mig att ge mig hän alla hämningar och kasta mig in i den kreativas värld och börja skapa mästerverk!

Och jag tror inte jag har fattat det riktigt ordentligt förrän idag när jag tittade på Stjärnorna på slottet, att allt detta är tack vare mina föräldrar som bara uppmuntrat mig så fort det är något nytt som jag velat testa på. Jag har alltid tänkt att jag vart en tråkig ungdom som inte gjorde något, för alla andra höll på med sport medan jag satt hemma och pyssla (fast det är egentligen inte heller riktigt sant då jag faktiskt höll på med dans i flera flera år). Men idag förstår jag hur många hobby's som har passerat och stannat vid mig! Tänk vilket tålamod som mina föräldrar ställt upp med och vilken stöttning.
2012-01-18 @ 20:04:18 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback