Möbelmässan i stockholm!

Förra våren tog min designklass vägen mot möbelmässan i stockholm och jag var frälst i designvärlden och tänkte att denna mässa måste jag besöka igen och igen och igen! Men nu jobbar jag denna helg och ekonomin motarbetar mig minst sagt för att det ens skulle vara möjligt. Jag får nörda mig via internet, läsa lite artiklar på DN och drömma mig bort.

Känner mig på något sätt träffad av denna sång, och jag tror inte jag är ensam om det heller... För mina gitarrer är dammiga, nya möbler inhandlade och inte gör jag det jag älskar mest av allt heller. Dagarna blir nått luddigt sammanhängdande som inte alls känns som mig. Men jag jobbar på det, skönt bara att lyssna på något som matchar ens liv på ett enkelt och knasigt sätt.



2012-02-10 @ 13:05:59 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback