Nått gammal nått nytt nått lånat!


Mina första 6 dagar på det nya året har gått bra med klädstoppet! Inte för att jag utsatts för mer utmaning än att min inkorg på eposten dagligen fylls av erbjudande från företag som ellos och lindex. De kan jag med enkelhet radera utan att titta i. Det kommer nog däremot bli tuffare när jag tar mig till en större stad där butikerna kastar sig över mig med sina reor och specialerbjudande! Tanken är att jag ska inventera min garderob i helgen, och jag uppmanar alla som läser detta att göra det samma. Det viktigaste med det är att inte kasta kläder som är hela, utan kanske annordna en klädbytardag? Eller skänka det man inte vill ha till en secondhand butik som Myrorna, Unga Liv, Röda korset... Ja butikerna är många!
2012-01-06 @ 11:39:35 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback