Ljus, mörker och vinklar

Sitter och leker med ljuset och kom fram till att skugga ger minst lika mycket liv till en bild som ljuset. Och resultatet blev

 

Denna dag började tidigt då Matilda skulle med 8.30 tåget, så dagen börjades med att jag höll en liten morgonbön för oss med bibelordet Sef 3:17 som är ett av mina favorit bibelord (om man kan säga så). Där står det.
"Herren , din Gud, bor hos dig, hjälten och räddaren. Han jublar över dig i sin översvallande kärlek. Högt skall de fröjda sig över dig"
Jag tycker dessa ord är grymt mäktiga och jag brukar läsa dem när jag känner mig omotiverad eller ensam eller på något annat sätt inte helt i form. Och jag tänkte att eftersom Matilda flyttar till Holland på lördag fick hon med sig dessa ord för att styrka henne.
2012-01-11 @ 11:11:13 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback