bilder... säger mer än tusen ord

En sinnesro sköjer över mig just nu efter att ha letat i bilder från det gånga året till föregående inlägg när jag kom till en mapp med massor av bilder på mitt ex. Ingen jobbig känsla spred sig i kroppen, han är nu en person som jag en gång känt och tänker spara som minne. Jag fortsatte att leta och hittade bilder på hans nuvarande flickvän och fortfarande inga ledsna känslor och nej jag tog inte bort några av bilderna. Varför skulle jag :)? Det som har varit går inte att sudda ut och jag gillar mina bilder så vore dumt att ta bort dem. En dag kan jag kanske till och med få dem utskrivna på papper så att jag kan sätta in dem i ett album eller så :)
2010-11-28 @ 22:18:43 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback