Varför äter fransmän sniglar?

Igår tog juh ALEXANDER studenten =D woohooo grattis till dig =D
Detta firade jag med att stå längstfram med Johanna på en Ola-spelning i fem minuter i regn =D ännu mer wooohoo, hann dock inte se/höra om det blev någon Natalie låt men han spela Feelgood, och det kan jag lova att det gjorde jag. Hade en toppenkväll med ett stort gäng tjejer, Johanna, Mchelle, Nadja, Alexandra, Anna och Evelina! Träffa även en massa andra fast jag tror jag missa en hel del också fast jag spana som en toka ^^ Träffar sällan gamla vänner eftersom jag sällan tillbringar tid i min hemort längre ^^

Något som var lite trist dock var att mitt kamerabatteri dog, men tänkte lägga upp en bild från förra året =) Ska tillbaka till sSssssöööping idag för mer fest men idag med Helen och hennes pojkvän.


Det här en bild på No Tomorrow som spela förra året, och som skall även spela iår =) Idagfaktiskt, och det är bandet Waredge som är deras publik.
2010-05-29 @ 10:44:14 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback