Vad hääänder yao?

Min mamma väckte mig i morse med att säga: "Varför sover du igen när du var vaken?" Själv fatta jag ingenting eftersom jag sovit sen tolv i natt ;) Då hade hon sett mig online på facebook och då fick jag självklart panik över att någon kapat mitt konto. Men så var inte fallet :) Vet inte, kan ha blivit någon bugg just då eller så :)

Idag har jag hunnit dammsuga huset :D vad duktig jag är ! Det är kruxet med att bo i ett stort hus med en stor familj att det blir smutsigt överallt :D och sen att vi har gäster hela tiden gör att det är ännu viktigare att det är snyggt. Som igår var kommunfullmäktige här med sin fru och idag kommer en underbar gubbe med sin fru :)

Mitt nya spel är zoo tycoon :D jättekul, jag ska bygga en djurpark och se till att den går runt (vilket den inte gör hahaha) Det står att den är för treåringar och uppåt så det passar bra på mig tycker jag ;)

Drömt samma sak nu tre dagar i rad :( jag hatar den drömmen, så varför kommer den tillbaka ? Det är ingen mardröm, eller på ett sätt är den det. Jobbigt är det iaf! Och jag gillar den inte!

 

 

 

 

 

2010-06-24 @ 11:53:08 Summer 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mr Mejeri

haha jag spelade zoo-spelet för en massa år sen, lite kul faktiskt. Eller tyckte det då. =)

2010-06-24 @ 13:42:10

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback