Fy och skäms på mig!

Inte ett enda inlägg sedan studenten! Hur kan jag varit så dålig?
Detta måste få en ändring och ser ingen annan lösning än att skriva det bästa inlägget någonsin på min blogg!

Det finns en människa, som kan få jorden att stanna av tystnad, som kan blommorna att slå ut i de klaraste färgerna, som kan laga de godaste kanelbullarna, som syr de vackraste täcken, som dansar med sådan glädje, som är den så mest perfekta mamman som min! Hon är så där alldeles underbart för snäll så man blir tokig, så där underbart jobbigt mammig och beskyddande så man inte vill inte gå emot, så där busig så man kan skratta i dagar efter, så där kramig så man längtar efter redan några sekunder efter kramen, så där perfekt så man önskar att man kunde spela in alla hennes trix och spara tills den dagen man själv blir mamma. Ja för jag har något alldeles extra i rummet intill, ingen vanlig mamma - nej, hon är SuperMum! Och imorgon har hon gjort det igen, hon har bevisat för oss barn att livet inte alls tar slut bara för att man fyll *hemlig siffra* (en dams ålder är inget man diskuterar) utan man kan faktiskt fortfarande göra förändringar och omskola sig och utvecklas. Så imorgon firar vi, som jag enkelet kallar det för att hon blir präst, att min mamma blir en Officer i Frälsningsarmén!


2011-07-01 @ 23:31:20 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback