Beach 2011 here I come !

Första träningspasset i år - avklarat :D
Första träningspasset på evigheter - avklarat :D

Utbudet för en sån som mig - hehe denna speciella sorten LiNA - är det svårt med träning under vintern. Jag gillar juh att luffsa/springa i spåret. Men finns det ingen spår utan en skog med snö blir det jobbigt att springa. Inge kul heller när det är så halt överallt. Och simma vore nått om jag inte var en klorallgeriker och gubballergiker, för annars älskar jag att simma fram och tillbaka fram och tillbaka. Gym - mjo men det har jag verkligen ingen lust att lägga mina pengar på just nu. Jag planerar juh att flytta snart och då kan det vara bra med en liten buffert som faktiskt inte består av muskler (även om det kanske vore bra vid just själva flytttillfället ^^ tur att man har starka människor i sin omgivning).

Men idag fick jag ut all min energi på ett gympapass ihopsatt utav klassen :D
två tummar upp
2011-01-26 @ 21:43:08 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback