Mor och dotter dag

Idag åkte jag och min mamma till västerås, eller rättare sagt jag körde oss dit :D jag kan juh erkänna att det var min bästa körning med någon som inte är min pappa, vilket kändes jättebra!

I västerås var på sy och antikmässan som var idag och även imorgon. Verkligen jättekul att åka iväg och göra något bara mor och dotter. Vi hade en massa kul och såg minst 100 saker som vi gärna hade tagit med oss hem. Men vi var för det mesta rätt duktiga på att motstå frestelsen att shoppa loss, det vi kom hem med var en massagegrej (från en sy och antikmässa). EN massage grej på 5 pers... Snacka om att kön blev lång på nolltid, men väntan är värd det!

Igår var jag på den supersöta disneyfilmen Trassel med min lillasyster :D Det borde jag oxå göra oftare, det är verkligen guldvärt att spendera tid med sin familj <3

Hon är min lilla ängel min lilla syster <3 Imorogn ska hon tävla - håller tummarna som en galning för henne :D
2011-02-05 @ 22:11:22 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ohh, vilken fin bild på vår finaste ängel! Saknar er båda, mina bästaste småsystrar! Puss

2011-02-06 @ 10:34:12
URL: http://toudeloo.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback