Kiss - Prince med Simon



Wooow jag klarade av det. Jag fick in min natursammanfattning idag, den blev på lite mer än fyra sidor. Ujuj vad ja har kämpat!
Något annat som hänt i mitt lilla liv är att jag satsar igen på att leva sunt. Jag har slappat till med träningen pga förkylningar och annat. Men nu är jag ute och springer igen, idag ska sprang jag till McD utan att stanna en enda gång. På tillbaka vägen gick jag dock halva sträckan men jag är juh ingen elitidrottare så jag är inte missnöjd utan bara glad.

För att bara skryta lite mer om vad jag har gjort idag så har jag haft körlektion med pappa och det ganska bra faktiskt. Klarade av start i backe idag och säkerhetskontrollen gick hyffsat. Sämre stadskörning och backa runt ett hörn behövs mer finslipning. Men jag har inget körkort än vilket betyder att jag är fortfarande en elev. :)

En sista liten sak, fick MVG på min serie :D Det känns verkligen skönt att jag klarat av det, och mina skor är köpta som jag har dräglat över nu i en vecka och de fick oxå MVG av mamma och pappa :D så allt känns bra utom foten :P men den läker nog 8)
2010-09-30 @ 21:57:13 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback