Farsdag- idag-idag-idaag

Idag väckte vi barn + mamma våran fina pappa med tårta och kaffe för det är juh fars dag idag. och som tradiotionen säger så ska man sjunga nått när man serverar tårta på en stor dag. Vi alla öva lite snabbt i köket men när vi väl skulle börja sjunga blev det pangkaka av allt, så ist för att komma in sjungades så skrattade vi allaför att vi blanda ihop texten och kvar blev idag-idag-idag ^^  Men det var mysigt. Och våra slipsar som vi gav blev mycket uppskattade. SÅ jag hoppas att alla andra ute i Sverige firar sina pappor - även om min pappa är bäst kan ni få fira era oxå <3


Bror min och jaghar haft pizzamys och nu är tanken att jag ska förbereda mig inför sv b på ons men det går lika bra som choklader är lila :( Önksa mig lyckatill ^^  Sv b natinella här kommer jaaaaag....
2010-11-14 @ 13:49:16 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback