Vad är stort luddigt och lite läskigt?

Ojoj vilken kväll det blev =D Först var det lite stelt då jag Helen träffa några av Jockes (hennes mans) vänner, men efter att tag slämpte den tryckta stämningen. Träffa en massa massa trevliga människor som jag aldrig sett förut och sånt är juh kul =)

Sen blev det lite minglande med No Tomorrow, haha säkert bara för att jag la ut en bild på dem senast igår på bloggen. De var jättetrevliga även om jag inte kom ihåg hela deras sångtext (A) Det är sånt man får bjuda på =P

Fast snällast var min mamma som kom och hämta mig, Helen och Joakim =D Kanske för att det är morsdag, eller så har jag helt enkelt världens snällaste mamma =D

Kvällen får fem av fem toasters =)
2010-05-30 @ 11:00:33 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback