Vad är vitt, dåligt och hårt?

Hejååhå, nu funkar varken mitt eller min brors internet, så har snott mina föräldrars dator en liten stund. Jag som hade tänkt lära mig nått nytt på gitarren eftersom den bara hänger på min vägg och samlar damm. Men nej, går inte att få tag på nötter om internet är dött juh =(

Nått lite ironiskt är att mina jeansleggins nu är så stora på mig att de är som bagiebyxor ^^  min rumpa och mina muskler är borta =(

Undra ad denna dag har att bjuda på? Ska jobba men sen? Vet inte, blir nog ingen tegäst till halv ett på natten iaf... Imorgon är det skola igen! Jag längtar faktiskt, är så trött på att vara hemma! Skittråkigt, hur ska jag klara av sommaren? Eller juli är rätt full av planer, men resten då? ack oo ve

Drömde en mardröm inatt, den klassiska bro drömmen, min syster och bror var med. Trodde min syster skulle dö, jätteläskig och obehaglig dröm. Hatar alla sorts broar! USCH! vad betyder det? hmm drömtydare tack!
2010-06-06 @ 12:55:39 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback