vad är platt som en pangkaka?

Har träffat två stycken trevliga pojkar idag, först för att se klart filmen me Jimmy som vi började titta på i fredags efter Björn Rosenström, väldigt trevligt. Titta på en massa gamla foton oxå, hihi så mkt folk förändras på bara två år !

Sen hem och hjälpa mamma för att träffa Micke som bjöd på fika. Men jag ville så klart bara träffa honom för att få tillbaka "min" iron maiden tröja :D det är den skönaste t-shirten som finns !

Nu är jag bara låg och trist. Upptäckte att jag har tittat klart på sex and the city serien nu, utan att jag ens hade märkt det. :'( Det känns verkligen hårt ! Började titta på första filmen, men inte samma sak... :(
2010-06-15 @ 19:30:03 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback