PLaNLöSNiNG

Idag har jag hunnit städa, tvätta fönster, övningskört, hjälpt pappa med städningen i garaget och det är inte ens lunch än :D Vid tre åker jag in till Västerås för att träffa Moa och Helen och sen ikv är det krovgrillning och gäster här :)

Tror för att vara extra duktig så ska jag plugga teori på tåget :D

Blir ingen träning idag, men håller på att planera en grillfest ute vid kvarnsjön just nu och jag hoppas att det kan bli lite blandat folk, musik, bad och grillning. Dock vet jag inte när jag ska ha dra ihop allt folk ^^ men jag är leeeedig juh så för mig spelar det ingen roll bara det är innan den femte eftersom att då börjar min semester på allvar och jag själv åker till Spanien för att bo med min vän Georgina :D <3
2010-06-23 @ 12:28:24 Summer 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Hampus

Du kan ju inte bara tänka på att du själv är ledig, vissa av oss jobbar ju!

2010-06-23 @ 18:20:41

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback