är förändringar alltid bra ?

Hollyshit is this really me :o ? japp det är jag :O saknar faktiskt det korta håret ibland !så enkelt , fast iofs svårt att sätta upp och det var inte den frisyren jag hade velat ha nej "/

Haha och vad jag saknar att ha de där glasögonen ! de är så sköna, för de är mjukt tonade, eftersom att det är orginal från uggletiden själv, så ljuset blir väldigt mjukt mot ögat, vilket är toppen för en huvudvärksmänniska som mig.












Sen har jag en liten rebus jag lärde mig för några år sedan som jag sen skulle visa för svenskaläraren så därför lite slarvig (haha) och blommorna och bina har inget med rebusen att göra :P
Tänk engelska men svaret är på svenska :P
2010-06-21 @ 21:39:53 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback