eN iNTeRNeT FRi VeCKa!

Jag tror inte att man förstår hur viktigt det är med internet förrän man bott i Sverige i en vecka utan det! (med detta menar jag med att om man är svensk utomlands på semester eller jobb av något slag märker man det inte alls på samma sätt). Jag ar inte kollat min facebook på några dagar och har plötsligt 25 nya händelser. Fast å andra sidan, i helgen så var vi "tvugna" att umgås med varndra, det var ingen som kunde gömma sig inne på sitt rum på internatet för att spela på internet. Vilket jag tyckte var fantastiskt kul! Då blev det kurragömma och ordspel för hela slanten på lördagskvällen! MYS javisst!

Och söndagen blev fantastisk med familj och släkt! Känner mig närmre min familj än någonsin vilket verkligen är underbart!

Dagarna till indien blir allt färre oxå vilket sliter en del på nerverna även om jag vet att allt kommer gå jättebra så känns det. Det ska verkligen bli superhäftigt och underbart! Känns som det kan vara bra för mig att komma bort och göra något annat än att bara sitta vid skolbänken hela dagarna. Men även att vi åker som en gemensamgrupp känns väldigt tryggt och skönt!

2011-10-10 @ 23:08:29 Summer 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback