satan i gatan

Slutspurt ala max! Nu ska verkligen allt in och det finns inga men att ta fram. Inga ursäkter om att tiden inte finns. Det är mitt liv och mitt ansvar, så nu sitter jag med en halvklar hemtenta i kemi som ska in idag och inget annat. Det är nu man ska hitta sin hemliga superkraft så att man kan ta sig igenom allt med högst en skråma på kroppen!

Igår fick man lära sig lite mer på jobbet, så snart är jag proffs på allt i köket och om en vecka blir det att lära sig kassan. Alltid kul när man känner att man utvecklas, kanske därför jag gillar mitt jobb så mycket. Jag känner att jag gör framsteg, så guldstjärna till McD för det.

Nej men ska man ta tag och göra klart kemihemtentan nu då... woop woop
2011-05-11 @ 08:42:55 Summer 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback