galet!

Idag när jag vakna var käken helt urled, hängde typ i lampan i taket, så jag kunde knappt öppna munnen :s väldigt obehaglig känsla. ännu obehagligare var det att få den på plats igen, vilken den är nu men ont satan gör det :( men men. resten av dagen blev bra. En lugn morgon med pappa, sen dammsög jag nedervånginen för att få den glada nyheten om att jag var lektionsfri idag :D detta firades med moa i v-ås på UF-mässan där! många duktiga entreprenörer, och många väldigt dåliga.. eheh

jag har hurtigt nog vart ute och sprungit och sedan ägnat kvällen hos en trött Jenna.Nu ska jag väl sova för att jobba lite imorgon och sedan på kvällen ska det Earth Hour mysas i v-ås med fina människor :D
2011-03-25 @ 23:37:19 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-03-26 @ 09:30:56
Postat av: simone

synd att du blev sjuk! :( krya<3

2011-03-27 @ 11:05:25

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback