Temple of Love!

Att vara omgiven av glada människor kan verkligen inte gå fel och det gjorde det inte heller. Först en lugn för"fest" hos moa med mys - även om jag råka missa klädkoden som var svart. Sedan bar det av till Sigurd 25 som denna kväll hette Temple of Love! Känslan av att stå på ett dansgolv där alla dansar fulsnyggt och bara njuter av denna icke Sportify's topliste musik är verkligen häftiig. Den öppna gemenskapen även mellan de okända och de kända var glittrande. Ja jag är helt lyrisk! Precis som jag ville att en utedanskväll ska vara!

När allt stängdes ner gick jag moa simone och en tom till moa på lite efter"fest" te och prata till klockan 4 på morgonen :D

Sen att vakna icke bakis och pigg var skönt då jag nu har dammsugit övervåningen :D

Sammanfattande ord för en lyckad kväll:
Glädje
Dans
Nya människor
TE!
Bra musik!

Och gårdagen innehöll allt :D Så massa Puss och Tack till Moa som fixade det mesta <3
2011-01-29 @ 15:10:51 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback