Söndagsgöra

Det bästa man kan göra den sista dagen på en vecka måste vara att baka. Då förbereder man för den kommande veckan så att man får en bra start med färskt bröd. Jag satsa på färsk fikabröd :D


På bilden är det en tigerkaka med mocka och vanilj smak :) tänkte för att få den rätta solrosfärgen la jag all mockasmet i mitten ;)


Mina kärleksmuffins :) denna form fick jag av min yngsta syster :)


Härligt glansig solrosen blev :D hoppas den smakar lika bra som den ser ut. Det får jag tyvärr inte veta förrän imorogn kväll. Formen fick jag av min något äldre syster :)

Tror mina syskon har koll på mina intressen ;)
2011-01-23 @ 20:05:17 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Blöta Fötter - Nadja Ekholm

Gott det ser ut! :D

2011-01-24 @ 09:41:28
URL: http://blotafotter.blogg.se/
Postat av: simone

det där var inte en dålig kaka! NAJS :)

2011-01-24 @ 21:56:10
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback