Lördagsmys med minikatt och penna

Jenna fick min tröttislördag att bli lite bättre med att få med mig ut till donken på fika sen hem till henne och hennes nya kissemisse Tindra. Så nästa gång jag ska dit blir det att släpa med sig kamerautrustningen och börja arrangera lite foton på Tindra :) galet söt katt!

Dock gick det väl inte helt smärtfritt då mitt öga blev alldeles svullet och idag nyser jag som jag vet inte vad -  min pappa tyckte det var skoj att retas ^^ så lätt värt det :D

Idag kanske det blir bio, men nått som är säkert är att jag borde gå och jobba.. ^^
2011-01-30 @ 12:47:07 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Penna & minikatt

tråkigt att du mådde dåligt liinut:( <3

2011-01-31 @ 10:38:31

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback