Skridande lördag

Denna dag bjöd på mysfrukost hemma hos moa med tre fina flickor! Gillas, sedan en tågresa tillbaka till arboga med cajsa där jag även träffa vakten från gårdagens partande på Temple of Love.

Eftersom jag inte gillar snö och kyla har jag inte vart allt för mycket utomhus, men idag blev ett undantag. Jag, jenna, jimmy och jimmy åkte ut och åkte lite skridskor. Eller jenna och jag åkte lite skridskor, eller jenna mest. Jag försökte att inte ramla på detta underliga skor. Men det var trevligt och roligt. Det är så sällan jag gör sånt.


Kämpigt att bara få på grillorna, men det gick efter många om och men!


Sötnosarna Jenna och Jimmy står och pussas


Bildbevis på att jag faktiskt lyckades få på mig dem och sedan stod upp ;) Jenna hon var ruggit bra på det där med skridskor och hockeystopp.



Strand var med oxå :)

Imorogn ska jag leka frisör och färga både syrrans hår och jennas :)
2011-02-26 @ 21:15:32 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback