Lördagskväll i öret

Lördagen spenderades med min riktigt godavän Hampus. Det blev lite shopping - två teamuggar och två vinglas - till hampus lägenhet. Teamuggarna invigde vi snabbt då vi var stelfrusna när vi kom in efter att jag fått den glada idén om att vi kunde gå till honom från stan - ingen bra idé
!

Sedan blev det pizza och vin, vinet var en jättefin gåva från Jenna och Jimmy när jag fyllde 19, medan vi såg en väldigt underlig film om krigen i palestina.


Lite senare under kvällen fick vi besök av Hampus vän Benjamin, en väldigt trevlig fillur när han inte kittlades vill säga! Då blev fram med gitarren och en vacker stämsång till låten lagar mat med elefant! Duktiga pojkar. Efter lite experimenterande och runtspringande och dansande satte vi oss och såg på en film till. Denna handla om rasism och amerikanskfotboll. Dock missa jag sluta eftersom jag somna - sånt man får ta.


Och så en bild av den förbjudna sorten, men vad ska man göra. Han ligger där så fridfull och sover sött i soffan eftersom jag är hans coolaste kompis fick jag sängen :D



2011-02-13 @ 21:17:47 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback