Förvånansvärt olyckad dag!

Om senaste inlägget var glatt och positivt är detta inte det. Känner att jag behöver gnälla av mig en aning! Dagen börja bra tills jag tappa bort tröjan jag hade tänkt ha på mig, sen blev det tight med frukosttid. Väl framme vid station kommer jag på att nycklarna mina ligger kvar i jeansen jag hade igår och datorn ligger fint nedlagd i väskan som ligger kvar på sängen!

Väl på tåget måste jag dock le en aning när en man två säten framför mig skriker så att han överröstar min musik om hur HEMSKA sj är ^^och att detta var hans sista resa med dem. Ja jag tycker sånt är väldigt ironisk skojjigt.

I skolan sen drar magen ihop sig i kramp och lektionen är segare än segast! inget skämt, faktsikt aldrig vart med om en så dåligt preseterad lektion när det är TVÅ lärare i klassrummet och ämnet ganska tydligt satt. Så det blev början på den huvudvärk jag bar på hela dagen.

Mitt eftermiddagsmöte blev inställt. Mitt finger är nu svullet och så även min nacke! Skolmaten var dåligt stektkorv eller fiskpudding blää! Jag slapp dock mentorsamtal då min mentor var nöjd med mig - skönt!

Sen den där DUMMA ***** SNÖN som aldrig kan försvinna! Snökaos och jag ska traska genom arboga imorogn för att lämna tillbaka tre filmer! Jag är så inte motiverad! Men vad har jag för val?
2011-02-21 @ 21:27:19 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback