Dags att plocka fram ...


dykar dräckten ! För denna vecka, plus 4 veckor till, kommer jag och mina klasskamrater göra en djupdykning i oss själv i något som min skola kallar för Tema Identitet. Jag tycker än så länge att det är läskigt spännande, man öppnar verkligen upp sig själv för människor som man inte annars tänkt på, ja kanske lite som en blogg...

Idag fick vi en uppgift om att skriva om oss själva, jag vet inte om det är för att jag är så intressant eller om det är för att jag verkligen gillar att skriva men orden bara for igenom kroppen och ut i fingerspetsarna och ner i mitt dokument i datorn :D Har redan skrivit mer än en sida och då har jag inte kommit långt alls.

Dock har denna dag vart lite träligt skulle jag vilja påstå som den äkta arbogabon jag är, därför studenten närmar sig med stormsteg och det är verkligen en hel del som ska fixas innan den får komma, som utklädnadsshow, flakbygge, alla betygen fixade. Och idag var det en hel del krångel med flaken. Det är förunderligt hur vi gått i tre år i samma klass och fortfarande så finns denna känsla av obehaglig osäkerhet - vad kan jag säga? - är inte alla lika värda? - och det är verkligen svårt att få 50-60 elever att enas om en grej. Jag får hoppas på gladare och nya tag imorogn :D Jag hoppas iaf på en glad student, och jag tror inte jag är ensam om det.
2011-02-07 @ 21:25:51 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback