LiSToR

Jag tycker att listor är något som är väldigt användbart, när man ska iväg och handla då skriver man en lista, när det är jul skriver man en lista, när man ska göra många saker på en dag skriver man en lista och när jag var i Indien skrev jag en lista på saker jag ska göra innan jag fyller 25. Det är inte första gången jag skriver en sådan lista. När jag var 18 skrev jag en lista på saker jag skulle göra innan jag fyllde 20. På den listan stod det bland annat:

Jag har gjort allt på den listan utom att åka utförsskidor, och jag har 15 dagar på mig att uppnå det :D

På min nya lista står saker som:

Listan är inte klar än men känns som en bra början för mina fem kommande år :D

2011-12-22 @ 10:18:17 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback