uppdatering - no shit :0?

har inte riktigt hunnit med att uppdatera så mycket på bloggen för det har hänt så mycket annat, men tänkte ta mig i kragen och ladda upp en regäl bildbomb på vad som hänt senaste tiden. Dock innebär det att inte jag orkar ps'a några bilder alls.

En liten resa till finaste vännen i örebro! Blev trevligt möte på pizzeria Kungen
Så här snygga blev muffinsarna på insidan :D

Finns ingen enkelväg till kunskap, plugg plugg plugg. men inte många dagar kvar nu :D
Jag och strand tog en tur till kvarnsjön där vi fick trevligt sällskap utav en bäver! Första gången jag träffat på en sådan i det vilda!
Sen var det dags för lite party och min chauför - ja självaste Harry Potter! - kom och hämta upp mig för en helhelg i Vässan :D
Att slarva med frukosten är INTE okej, så Moa och jag tog varsin äggmacka ute i den underbara vårsolen <3
2011-04-21 @ 13:52:19 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback