Samklang!

En helg som började med kinamat och bio i e-tuna med strand. Trevligt trevligt, även om I am number four kanske inte var min sorts film... Tror jag aldrig har skrikit förut på bio, men någon gång måste vara den första.^^ 
Jag kliver upp på lördagen helt inställd på att jag ska jobba och plötsligt ringer donken och frågar om jag kan ta tiden 11-16 och jag är 110% säker att jag redan ska jobba då. Ja den tiden men dagen efter. Men jag kan inte klaga. Blev två arbetspass ist för ett och jag (och mitt team i köket) vann en glass idag vilket kändes bra då jag nu har jobbat där i en månad :D

Lördagen förgyldes utav min favorit Hampus! Det blev en väldans massa prat, hamna på pizzerian kungen där även 4 andra personer som var lite glada i hatten. Men vad gjorde det, jag känner att en tur till örebro och hampus borde jag göra oftare! :D
2011-04-03 @ 21:52:48 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback