genom eld, bara för ikv

Vilken vecka! Vilken dag!
Denna dag började med en mysigt frukost med hela familjen innan mamma åkte till Finland, sen fick jag i lugn och ro göra mig i ordning för att åka in till västerås. Hade egentligen inte några lektioner, men ett möte med Robin och så behövde jag gå förbi frisören för att få bukt på rishögen på skallen. Väl på stan trilla en hel del trevliga och förvirrade sms, och sånt är alltid skoj. Klippningen är nog en av de bästa jag någonsin fått, tog henne ungefär en timme att klippa topparna på mitt hår. Efter det blev det en mycket mysig och givande fika med Moa<3 även om tanken vart en mysig stund i vasaparken, men regnet hann dit före oss. Men vad gör det när man har ett så gott sällskap som moa? Ingenting nej!

När jag sedan skulle åka hem försvann turen min för en sekund och mitt tåg var inställt, men eftersom jag har en så snäll vän så kom Strand och hämta mig, plus Tommy som skulle med samma tåg. Fick jag trevligt sällskap i väntan :)

När jag kommer hem möts jag av denna syn när jag loggar in på fb:

Kände mig väldigt populär och efterfrågad kan jag lova!
Dagen avslutades med en spontan tur till arbogas egna bowlinghall och jag gjorde till min egen förvåning fem strikes :D men förlora ändå med 100 p ^^

2011-04-09 @ 00:36:27 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback