vad vore inte en bal på slottet?

Skulle gått på klass/skolfest idag men pga min dumma förkylning kunde jag inte gå :(
Det blev att spåna som en 12årig flicka på hur jag vill att min balklänning ska se ut. Tanken är att eftersom att jag inte är lång som en modell att jag ska ha en smalare slankare kläning för att den ska få mig att se längre ut. Mitt hår är blondt och det passar med mörka färgen väldigt bra, spec att det är en julbal, så tänkte mig mörkchokladbrun eller plommonlila. Lite snörningar och kanske någon brodyr inte för mkt. Håret ska vara uppsatt i en svinrygg och allt matchat med guldsmycken.

Med detta i mitt huvud fick jag tag på ett papper...
och börja skissa ner detta


men det blev inte så mkt färg så in med det i datorn för lite färg

Tycks?
2010-09-17 @ 21:45:00 Things I have done Permalink


Kommentarer
Postat av: Ellenor

jätte fin klänning och bloggdesign! :)

2010-09-17 @ 22:05:21
URL: http://ellenoreden.blogg.se/
Postat av: Moa

jättefin!

2010-09-18 @ 10:39:08
Postat av: linda

snyggt!

2010-09-18 @ 11:46:47
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback