Sept. 3, 2010

Idag så blev det att prata med ettorna och tvåorna på skolan och berätta om vad Nju:z faktiskt är och att vi gärna vill ha fler som vill gå med oss :) (vi är alltså en skoltidning som vi drog igång i vintras efter ett långt uppehåll sen förra aktiva gäng drev den) Blandade reaktioner, men vi hoppas på en förbättring :)

Sen blev det design där vi fick vara med och hjälpa till och brainstorma till en reklamfilm för skolan och jag med min stora trut hade massa idéer. Men missa slutet på mötet då jag skulle iväg till örebro för att intervjua Hampus. Med nytt kaffe i kroppen kommer jag fram till örebro där en glad Hampus väntade. Fick jättebra svar på mina frågor, så ska sammanställa detta till en bra artikel så får vi hoppas att den hamnar i västerås tidningen (inte vlt). :)

Efter det sprang vi snabbt in på H&M där jag blev kär i en tröja med darth vader på som var stickad. Men jag tog mitt förnufft till fånga och köpte den icke :D *vuxenpoäng* Inga impulsköp bara för att jag älskar star wars!

Sen bio (mitt presentkort från skolan ^^), Vampire Suck - som jag i tidigare inlägg lagt upp ett klipp från. Det var det enda jag verkligen tyckte var kul i filmen :O men men ville verkligen se den och nu är det gjort ^



Kvällen avslutades med att jag fick springa över till Jenna och Jimmy och hänga upp gardiner åt dem ^^ tur att de har mig ;) och tur att jag har dem :D
2010-09-03 @ 23:39:30 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej :)

Vilken häftig bild!

Har oxå sett den filmen, dock inte på bio..

Jag tyckte att den hade sina roliga delar.. Men jag antar att man måste ha den sorts humor för det ;)



Kram Angelica

2010-09-04 @ 00:12:17
URL: http://enjoyangeelslife.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback