Kort skoldag

det blev en kort skoldag för mig idag, verkligen jättejobbigt att vara i skolan och inte kunna andas, så jag åkte hem emd tolv tåget och försökte plugga vidare hemma så mycket som min näsa lät mig.

Det blev en stor kopp varm choklad nu på kvällen för att trösta mig. Men imorgon blir det nog en bra dag hoppas jag :D Blir att klippa bort lite jobbiga slitna toppar och sen kanske en sväng in till Västerås för att träffa fina flickor <3 och plugga såklart ;) det är faktiskt en självstudiedag och inte en ledigdag.

Titta på mitt bruna hår, det man inte har vill man alltid ha. Nu när jag är blond igen saknar jag mitt bruna hår - mina hjärnceller... En till sak med denna gamla bild - vad smal jag var här ! Okej ska inte vara sån, men visst önskar jag bort min förkylning så att jag kom ut i spåret och springa igen! Så länge kan jag lägga in ny musik i mp3n eftersom att jag inte har en iPod som slukar allt växlar jag med det som ligger och gömmer sig i min hårddisk :D Mer spännande så 8) Hmm undra om jag ska lägga in lite nostalgi-brittney och coola-spicegirls...
2010-09-06 @ 20:42:27 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback