Fredagsmys hos MOA <3

Gårdagen började verkligen på ett dålig sätt, först missade jag frukosten, hann inte sminka mig. När jag kom till skolan saknades min seminariegrupp så jag fick göra mitt eng seminarum själv med lärare . visst har vissa fördelar men mest minus då det inte finns någon att bolla mina idéer med. Sen blev det matteprov gick jättebra tills jag kom till sista uppgiften som jag vände och vred på men klarade aldrig ut. Efter lunchen började dagen äntligen ljusna och det blev design när jag och resten av Nju:zarna hammrade och snickrade ihop en superduper snygg bild till skolkatalogen ;) och efter det var min dag räddad.

Kvällen hos MOA var fylld med skratt tsm med Simone :) Vi tre funkade perfekt tillsammans. Som bara det att när vi skulle betala för maten i affären kom Simone på att vi hade glömt morötterna till morotskakan vi skulle baka. Jag hann precis lämna över dem till kassörskan :D

Här kommer en bunt bilder från gårdagen :)

 










Här är spelet som vår lärare Jimmy gjorde bara till oss :D hur fint som helst <3
2010-09-25 @ 22:15:09 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

Svar: Åh tack :D

2010-09-26 @ 15:59:02
URL: http://alexphotos.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback