däpdt i däsad

Lite täpt i näsan men är glad ändå! Imorgon blir det ÖREBRO och krama på mitt hjärtegull Hampus och göra min intervju, sen blir det bio med det söta paret Jenna och Jimmy! Känner mig på ett ståååålande humör :D

Var en underbart skön dag i skolan, först film - okej tog en lång stund innan filmen ville sammarbeta med mig men jag klarade ut det till slut (kunde nästan vart en gren på fångarna på fortet så svårt var det) - sedan lugnt då jag hade en underbar Moa att spendera min tid med :D Vi skrev ut affischer till vårt möte så att alla ska se det och åt lunch. Nej jag skäms inte över att jag åt ärtsoppa, jag tkr det är jättegott!

Sen favoritlektionen under detta år :D DESIGN, idag grafisk desgin :) ska göra en serie, bäst att jag fortsätter så fort jag skrivit klart här :)

Titta vad jag hittade när jag städade i helgen:

Bilden är tagen i mitt gamla rum, under min gamla säng, sj var jag yngre på den tiden ^^

2010-09-02 @ 18:34:43 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback