Aj aj aj det bultar och det bankar

Ryggen gör ont :( Huvudet gör ont, så blev hemma idag. Så trist :(
Men livet är inte alltid jätteroligt... Jag tror att de är undertiden vi har tråkigt är då vi lär oss hur roligt vi har när vi har roligt :P och idag har jag hunnit vila en hel del så kommer vara starkare än stålmannen imorgon ;) eller nått :P

Imorgon blir det tidningssläpp för terminens första nummer av NJU:Z! LÄS DEN då tycker jag. Kommer att länka den från min kära blogg ofc.

Tänkte även fälla några krokodiltårar över min döda ödla som jag har haft som nyckelring sen jag köpte den för att sponsra ett UF-företag på skolan. Vi har haft många fina stunder tsm <3 Fast Michelle har lovat att laga honom om jag lämnar pärlorna - vilket jag ska imorogn :D

Om en vecka har jag gjort halkan :D blir bara mindre och mindre saker kvar tills jag kommer ha mitt alldeles egna körkort - ja för just nu lånar jag alla andras ^o). Nejdå, det gör jag inte, jag är ytterst laglydig och kör bara bil med min handledare - pappa - och då med en "övningskör"-skylt där bak :)
2010-09-28 @ 16:23:51 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: alice

jaha nu fattar jag tack men jag vet inte hur man ändrar det riktig för min kodmall är lite klurig men TACK <33 :)

2010-09-28 @ 16:50:26
URL: http://livetienburk.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback