Stadigt värre

Idag gjorde jag halkan :D Det var verkligen hur kul som helst :D för alla som inte gjort den än: Det är inget att vara orolig för!

Jag hamna i en bil med en tjej som heter Malin och vi två väldigt nervösa över att göra bort oss eller att krasha. Först av alla att testa att halka blev såklart jag. Men hallå, alla måste juh göra samma övning så varför vara orolig. Så ut på banan körde jag och fick sladd och vi skrek lite men sen var det över och vi skratta oss igenom alla övningar, för så kul var det. Om det inte hade kostat så mkt hade jag gärna gjort det igen för att det var så kul :D

Känslan av att man snurrar runt var faktiskt värre i en gokart ;)

Nu är det bara teori och finslip kvar sen har jag nog mitt körkort klart :D
2010-10-05 @ 18:41:33 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: cherie

Super fin header har du! :)

Super söt är du på den också.

vad använder du för kamera och skulle du kunna rekommendera den för mig ?:)

2010-10-05 @ 18:55:11
URL: http://www.cherie.devote.se
Postat av: supersnällasilverpenna

du är sååå duktig!!! stolt över dig ;) du kommer fixa kortet lätt :D <3

2010-10-05 @ 20:48:11

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback