"Spegel spegel på väggen där,

Säg mig som vackrast i landet är"

Var på "Modell för en dag" på The Studio i Västerås med Jenna idag och det var otroligt kul må jag säga :) Känslan av att någon satt och sminka en och fixa håret för att sedan fotas från topp till tå och sällskapet var helt underbart <3

Jag som tänkte att jag bara skulle köpa en bild kom tyvärr hem med tre :O Så jag tänker väl lägga upp dem på min kära blogg efter lite redigering ;)
Före:


Efter:

2010-10-10 @ 22:00:31 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

snygging där!

2010-10-11 @ 18:24:26
Postat av: simone

seriöst Lina så är du en av de få som klarar spegelbilden med stil ;)

2010-10-11 @ 21:27:16
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/
Postat av: LINA K

Gaaaah vad vacker och snygg och fin du blev!!! =) Uuuuuurfina och coola bilder blev det - ser riktigt proffsiga ut =)

2010-10-16 @ 19:55:44
URL: http://eimk.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback