Exposing myself

Jag ska berätta en sak, en sak som jag tror inte är så vanlig. Exposing myself ;) Som många av mina fina läsare vet så håller jag på och övningskör och det finns en miljon grejor att tänka på när man kör. Ändå så har jag en sak som jag känner att jag måste göra och vill göra men som man inte brukar göra… Jag vill vinka till alla andra bilförare. Varje gång någon kör om mig, eller som jag kör om eller som passerar mig i mötande körfält. Det är för mycket ilska i trafiken så jag vill sprida glädje, men jag undrar faktiskt själv vart alla dessa vinkningar kommer ifrån. Jag brukar inte gilla vinkningar när jag är ute och går eftersom jag tycker det är svårt att se vem den andra som vinkar. Men i bilen så känns allt som en gemenskap jämt emot alla andra bilar. Så när jag är ute och kör håller jag hårt i ratten för att inte vinka till andra…

 

2010-10-19 @ 09:11:54 Linas mind Permalink


Kommentarer
Postat av: Blöta Fötter - Nadja

söööt bild på dig! =D

2010-10-26 @ 20:08:47
URL: http://blotafotter.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback