Ett bra avslut på dagen!

En lång och ansträngade dag blev en morogn som började med 3h matte och ett besked om att mitt försök att läsa upp mitt vg till mvg i matte b misslyckades. Detta blev då ingen toppen start och då äta mat som smaka mcd när den maten är som värst utan att ens vara mcd gjorde inte dagen bättre. Men sen kom jag in i ateljen och andades in den kreativa luften och kände mig hel igen.

Efter ett bra och effektivt arbete från min grupp och mig själv blev dagen en timme kortare än vad som var planerat så jag hann med tre tåget. Detta gjorde att jag kom hem tidigare till JennaPenna för att hjälpa till med städning och bakning. Jenna tvingar mig till inget! Jag vill hjälpa till för att det är mys :) Och imorogn blir det till att fira denna lilla flicka som äntligen blir 18 :)

Väl hemma har jag fått ett brev, det handla om min sign-up för att donera min organ om jag dör. Eftersom jag är väldigt emot rökning - läs inte rökare - ville jag inte donera mina lugnor till folk som röker eftersom jag anser att de gör sitt val varje gång de drar ett bloss. Men tydligen får man inte ha såna krav, antar att det handlar om etik. Jag kan inte bestämma vem som förtjärnar att leva eller inte. Så nu måste jag tänka om. Jag vill inte låta bli att donera organ för att en rökare kanske får mina lungor, men det känns ändå fel att någon får mina lugnor som aldrig frivilligt fått i sig rök. Förstår ni hur jag tänker?

MEN NU till den glada glada nyheten :D Den som gjorde min dag :D
Jag fick MVG+ på min natursammanfattning med kommentaren "Väldigt utförligt och informativt, texten innehåller kunskap både på detaljerad nivå och ur helhetsperspektiv. Slutsatsen blir därmed enkel att formulera, och träffar mitt i prick." :D
Nu känns livet mkt bättre.

Godnatt // pluggis LiNA
2010-10-01 @ 22:09:02 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: moa

men då kanske man ska utsätta sig för passiv rökning helleroch det sägs ju vara farligare!

2010-10-02 @ 00:08:10
Postat av: LiNA

Jag förstår hur du tänker, men vara passivrökare är oftast inget frivilligt?

2010-10-02 @ 12:49:06
URL: http://cutitoff.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback