EN MUS I MITT HUS !

I fredags när min fina Hampus var här och vi drack te i köket upptäcker Hampus plötsligt en mus som kilar över köks golvet. Jag blir livrädd - ickedjurmänniska som jag är - och Hampus sätter efter det. Dock får han inte tag på den och jag fick leva vidare vetandes att en mus kunde anfalla mig när som helst, jag berätta detta för pappa som satte ut en fälla för  att fånga det lilla djuret.



Och idag när pappa prata i telefon sprang musen rakt in i fällan :O En liten mus, den var inte så farlig genom plasten. Så nu är mina föräldrar ute för att släppa ut den lilla krabaten långt från huset :) Slutet gott, allting gott :)
2010-10-17 @ 21:45:52 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback