dansaglädje

Jag har börjat dansa igen, eller ja det har jag inte slutat med, men inte på det här sättet. Jag dansar med hjärta och själ. Fast jag dansar inte på dansskola, än så länge bara i rummet. Men det har jag inte gjort på evigheter, tror det är det som ger mig ny energi - energi innifrån ett svart hål som nu börjar blifluffigt rosa igen. Vet att jag läker långsamt, dåligt imunförsvar. Men jag ser verkligen fram små rosa moln och dansen är toppenbra.

MEN inte att förglömma är alla vackra människor runt omkring mig. Visst kan låta klyschigt men det kommer verkligen innifrån. Allt från Jenna som finns nära till Roberts som sitter någonstans i Uganda och stöttar och pratar och delar glädje med mig till tillbaka i sverige till Moa Hampus - listan kan göra underbart lång. Så lång att jag får blänk i ögat. Undrar om alla förstår hur mycket personer runt en har betydelse. Även när man inte pratar så bara att de finns är något fantastiskt!
2010-10-20 @ 22:45:20 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback