Att tänka är stort, att tänka fritt är större

Bara för att jag hade stort snyggt myslockigthår för två år sen som jag var tvungen att klippa av :(
Imorgon blir det att studera matte, idrott och så lite vetenskap. Vetenskapen är verkligen tung. Men det ska gå minsann ! Bara att bita ihopg *tugg* och svälja hårt *klunk* och se glad ut *pling*. För livet är inte enkelt och det bara är så. Och vill jag studera på högskolenivå sen kommer detta att bli min vardag ! Jadå, så kan det bli.

Men nu ska jag nog försöka sova lite, för det ska bli mer saker som ska hända imorgon än skola. Det ska bli doktorbesök och om jag hinner: Nju:zmöte! Och teoriplugg ! Får ej glömmas bort nej nej nej :)
2010-10-05 @ 21:17:26 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Yohanna

sweeet (:

2010-10-07 @ 07:58:03
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback