Att drööömma sig bort

Inatt drömde jag nått väldigt fint på ett sätt. Det var en dröm som bygde på ett samtal jag hade igår med Cajsa och Victoria på tåget. Vi pratade om Håkan Hellström och om att han skulle signgera 3000 skivor och att han skulle göra ungefär 250 stycken om dagen. Detta samtal tog jag med mig i min dröm MEN i drömmen satt det en man bredvid mig som jag inte la märkte till så mycket. Efter en stund tittade han upp det var Håkan Hellström som blev helt kär i mig för att jag var så insiktsfull och omtänksam så han gick ifrån sin fru och barn för mig skull.

Dock visade det sig längre fram i min dröm att han var en kopia av Håkan Hellström och jag blev förkrossad men sen kom den riktigta Håkan Hellström och han ville ha mig ^^:D Skönt med lite fina drömmar för en gång skull :D
2010-10-06 @ 18:37:27 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hoppas du haft en fin dag:)

2010-10-06 @ 21:21:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback