Vad är okej...

... att göra när man är själv?

Jag har funderat på en sak, eller rättare sagt lagt märke till flera saker som alla ledde till samma tanke:Vad är okej att göra själv?
Allt började med att jag läste något roligt på tåget och skratta lite för mig själv över det. Jag kom på mig själv att inte skratta för mig själv eftersom det "inte är tillåtet" att ha roligt när man är ensam. Jag kan känna samma sak när jag tittar på TV själv, det är inte tillåtet för att skratta då eftersom det inte finns någon annan i rummet att dela denna glädje.

En lista på saker jag kommer på som kan vara på gränsen till att man inte får göra själv:
Är det verkligen så här? Typiskt svenskt?
2010-11-03 @ 17:23:20 Linas mind Permalink


Kommentarer
Postat av: Fredrik Gertz

Jag brukar både äta ute själv, gå på bio själv och skratta själv. Visst är det väl så att man "inte får det egentligen" men man kan ju inte sluta leva bara för att ingen vill joina en för stunden.

2010-11-03 @ 17:38:34
URL: http://gertzyinjapan.wordpress.com/
Postat av: simone

U go fredrik!

2010-11-04 @ 14:07:09
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback