:)

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, och även min ork. Det har varit en lång och händelserik vecka toppad med en matchande helg. Under veckan har svåra prov skrivits, SACO-mässan i Stockholm besökts, hälsat på nya människor, sett skolans nya reklamfilm - som jag är med i rätt ofta, vart ute och dansat, vart barnvakt, kört till stockholm och från Stockholm till E-tuna, och mycket mer!


Bilden är från några helger sen och är tagen från Silks hemsida.


Nästa vecka blir nog minst lika spännande och händelserik då jag ska på praktik och bo i Stockholm med min kära mor. Pirrigt och kul minsann är det :D

Är lite orolig att jag ska glömma något viktigt att ta med mig, som typ mina matlådor eller dylikt. Kanske pyjamas eller kameran, missa att göra något under praktiken som jag förväntas göra. Ja många tankar far igenom skallen.
2010-11-21 @ 21:21:22 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback